25 Nisan 2013 Perşembe

sardım sarmaladım .;)




bu sayfanın son zamanlarda ağlama duvarımsı bir tadının olması ve kekremsiliğinden dolayı yenmemesi beni sıkar oldu...
bir uyum sürecindeyim ve iyi yaptığımı düşündüğüm şeylerden birisi de : değişen olaylara çabuk adapte olabilmektir...
neden? ve keşke! ile başlayan cümlelerim yok denecek kadar azdır benim...
yapım gereği tavrım; bir sonraki maçlara bakmak olur hep...
ama dikkatinizi çekerim hep bir müsabakam vardır benim ;)))
bazen bir güneşin doğması bile, doğduğunu gördüğüne şükretmek için sebeptir ve gülümsetir yüzünü, gönlünü...
yaşamak: önüne sunulanı yemek zorunda olduğun anlarda bile terketmemeyi bildiğinde yaşamaktır bence...
güzel günleri temenni ederken; kötülerini yaşadığımızdan güzel olduğunu farkediyor ve temenni ediyor olduğumuzdan değil midir aslında...

seviyorum işte...
her haliyle hayatı seviyorum...

sevgiler hepinize...



4 yorum:

  1. bu yaşam sevincim hiç eksik olmasın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu iyi dileğin için teşekkürler cepaynasi ;) hayat sadece 'yasamaktir' ... Sonsuz sevgiler ;)

      Sil
  2. aynen ben de, keskeyi hic sevmem, kesinlikle katılıyorum, cok guzel bir dusunce yapısı, cok saglikli :) bazen aglama duvarı da olabilir, onda da sıkıntı yok bence, o aciyi da yasamali ki insan sonrasında degisme / degistirme gucu gelsin, sanırım simdi size tam da bu oluyor, gelecek maclari bekliyoruz heyecanla:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler Nazlı ;) maçlarımı izlemeye beklerim ;)))

      Sil