22 Nisan 2013 Pazartesi

b a z e n . . .



bir hafta oldu bebeğimden ayrılalı...
hissettiğim şeyi anlatmam mümkün değil...
tuhaf bir hal aldı sağım solum...
ama günler geçtikçe daha iyiyim...
çalkantısı bol bir 2 ay geçirdim...
yapılan tahliller sorunun kanımdaki pıhtılaşma bozukluğundan olduğunu gösteriyor...
ayrıntıları doktorumla ilk kontrolümde konuşucaz...
bir takım ilaç tedavisi gerektiğini söyledi...
sonrası için hayırlısı olmasını diliyoruz...

hayatın sunduklarını yaşamak bizimkisi...
herkesin olduğu gibi...

tatlı günler dilerim...

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Şimdi blogları gezerken yazını okudum. Geçmiş olsun:(
    2.ci bebeğimde de ben yaşamıştım seni anlıyorum .Hayatta her şey biz insanlar için.
    Bu aralar o kadar yoğunumki blogları gezip yorum bırakamadım. Kendine iyi bak,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim nuray hanımcım . hayatta her şey evet biz insanlar için . ve herşeye alışmak için kodlanmış bünyelerimiz var , olmalı . öperim sizi . hoşçakalın .

    YanıtlaSil