27 Mayıs 2014 Salı

dAĞDA yAŞAYASIM vAR ;(

Bazen hızlı akmaya başlar zaman ve siz kan ter içinde zamanın arkasından tüm gücünüzle koşsanız da yetişemezsiniz...
Ama yine de koşmaya devam edersiniz gücünüz yetene kadar...
Sonuç???
Melankolik bir başlangıç oldu yine ;)
Ama yazmak bana iyi gelecek...
"Bazen" diye başlayan cümleler hırpalanmış, örselenmiş bir ben'in ardından çıkar genellikle...
Beni bilenler bilir diycem ama kendini en iyi insan kendi bilir ;)
Hayatı düşünüp tartarak yaşamayı tercih ederim, ben...
???
Yaşamayı benimsediğim gibi yönetemediğim hayatımın gidişatına bir şekilde dur diyemiyorum...
Yanlış ve hızlı alınmış kararların pişmanlığı yapıştı her yanıma...
Geçmesi ve bitmesini istediğim, pişmanlıktan kendimi yediğim, günler yığınının bitmesi için gün sayımına başladım...
Ani gelişen ve dış kuvvetler(ev sahibi) zoruyla vermek durumunda kaldığımız bir taşınma kararı; ardı arkası kesilmeyen olumsuzlukları peşinde getirdi...
Çoook aceleci davrandık ve şu an tek dileğim; evimin sahibi olmak!!!Dolayısıyla köküne kibrit suyu ekmek istediğim bütün kötü ev sahiplerinden kurtulmak...
O kadar kızgın ve öfkeliyim ki çıkıp dağda yaşayasım var :(


Güzel günler gelsin artık ...
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder