18 Temmuz 2012 Çarşamba

geeel kıvrımlara geeel ...



bazen insanların beyin kıvrımlarında yolculuk yapan düşünce turlarından arkama bakmadan tam gaz kaçarım:

kıvrılarak gelen ses :

sen gel kendini bana bırak,
benim düşüncelerimi sev, say, sahip çık,
hep benim dediğim olsun,
kıvrımdan düşüp ağzımdan çıkan her şeyi yap,
asla hayır deme,
emrime amade ol,
gel deyince gel,
git deyince git,
senin kıvrımlarını boşuna kullanma,
gel benim müthiş kıvrımlarımda gezelim,
bende tur bedava,
canın istemesede gel beni dinle,
ben senin yerinede düşünürüm,
senin kıvrımlarında zaten kromozomik hatalar var,
bak sen  boşver bozuk yollarda yürüyüp sarsma bünyeyi,
ben sana aklımı veririm,
beyin kıvrımlarım sana kul köle olsun,
senin beyninde benimki kadar kıvrım yoktur zaten,
sıkılırsın kendi dolambaçlarında,
hem benim kıvrımlı yollarımda trafik sıkışıklığı da yok,
yer-yön hep manzara,
seyre dalar gidersin,
ama;
sen ne olursun gel,
benim beynim herkesinkinden büyük,
herkesi döver,
herkese söver...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder