27 Şubat 2012 Pazartesi

hERŞEYİN bİR sEBEBİ vAR;



hani içimde birşeylerin koştuğundan bahsetmiştim ve "işte geldim burdayım" demiştim ya , işte şimdi acı bir fren sesi duyuldu: talihsizlik bir pamuk ipliğinin ucundaydı ve talihliydi bu sefer çok şükür :) daha iyiyim... daha da iyi olmam için ilerliyor vakit. ezik, çürük için zamanın en iyi ilaç olduğunu yaşayarak öğrendim ;) hayatta herşeyin bir sebebi olduğuna inanırım ve züğürt tesellisi gibi gelsede "her şerde bir hayır vardır" lafının tamda yeri gelmişken söylemeden edemeyeceğim. içinize huzur, kalbinize sevgi ve bedeninize sağlık dolsun ... keçeden çantalarımla arama merdivenden uçuş maceram girdi ;) en kısa zamanda görüşmek dileğiyle...

2 yorum:

  1. Merhaba,nazar mı değdi nedir,anlık şeyler bunlar bir anda oluveriyor.Geçen yıl da ben annemin evinin merdivenlerinden uçmuştum,ucuz atlatmıştım.Kırık olmadığına şükür tekrar çok geçmiş olsun,kendine iyi bak...

    YanıtlaSil
  2. kırık yok çok şükür şanslıydım diyelim :) teşekkürler ederim. sizde kendinize iyi bakın...

    YanıtlaSil